- >REALIZACJA ZAMÓWIEŃ<-

 

Pomoce wykonywane przez firmę Blue-Sky, są autorskimi produktami wykonywanymi ręcznie (po złożonym zamówieniu).

 

Termin realizacji wynosi szacunkowo 4-6 tygodni i jest to termin podany na podstawie analizy dotychczasowych realizacji, jest to termin orientacyjny. 

Termin realizacji jest zależny od ilości złożonych zamówień, w związku z tym nie jestem w stanie podać konkretnej daty wysyłki.

W potwierdzeniu zamówienia, które jest wysyłane na adres emailowy jest podawany przewidywany (maksymalny) termin wysyłki

 

 

Jeśli mają Państwo wątpliwość, czy złożone zamówienie dotrze na czas (prezent urodzinowy, prezent świąteczny)

uprzejmie proszę o skonsultowanie się pod numerem telefonu 502 101 675. 

 

Zamówienia są realizowane na bieżąco, nie zwlekam z ich realizacją - wyjątkiem są zdarzenia losowe. 

 

Ze swojej strony dokładam wszelkich starań, aby przesyłka dotarła do Państwa w stanie nieuszkodzonym i na czas.

 

-> O rozpoczęciu realizacji zamówienia zostaną Państwo poinformowani emailowo i schemat wygląda następująco:

 Jednocześnie wykonuję kilka zamówień (w pierwszej kolejności elementy drewniane, które następnie maluje. Ostatnim etapem jest wykonanie kart.)

- rozpoczęto realizację - jestem w trakcie przygotowywania elementów,

- w trakcie kompletowania - kompletuję elementy zgodnie z zamówieniem

-  gotowe do wysyłki - sprawdzam zawartość i pakuję

- przesyłka wysłana - przesyłka została przekazana w ręce kuriera

-> nie jest możliwe skrócenie czasu oczekiwania, zamówienia są realizowane wg kolejności (bez względu na wybór płatności)

Nieodebranie przesyłki pobraniowej skutkuje naliczeniem opłaty za nadanie przesyłki oraz jej zwrot. 

-> czas realizacji:
*jest zależny od ilości złożonych zamówień - może on trwać nawet do 35 dni roboczych (orientacyjnie)
* bardzo proszę o wyrozumiałość jeśli spóźnię się z wysyłką, Zestawy składają się z wielu elementów, każdy z nich jest wykonywany ręcznie - ze względu na to nie jestem w stanie na 100% określić daty wysyłki. 
* Nie zwlekam z realizacją zamówień, wysyłki są realizowane na bieżąco. Obecnie szukam rozwiązania, które wpłynie na skrócenie czasu realizacji.
* Jeśli niepokoją się Państwo o swoje zamówienie, chcą wprowadzić zmiany - proszę o wysłanie emaila, sms lub wykonanie telefonu. Służę informacją i pomocą

 

Nie odpowiadam za działania firm kurierskich i Poczty (strajki, zagubione paczki).

Ze swojej strony zawsze podejmuję interwencję w sprawie niedotrzymania umowy z tytułu dostawy i biorę udział w procesie reklamacyjnym.

Przy czym podkreślam, że prawnie moje zobowiązanie odnośnie dostawy towaru jest uregulowane po nadaniu paczki.

Odbiorca także jest zobowiązany do zgłoszenia roszczeń w związku z otrzymaniem uszkodzonej przesyłki, lub jej braku. 

Współpraca jest ważna ze względu na szybsze rozpatrzenie reklamacji, jeśli zgłoszenie napłynie z obu stron. 

 

Dziękuję i pozdrawiam, Grzegorz! 

 

figury

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl