Jaki jest główny cel tablicy do łączenia cech „Myśl logicznie”?
Głównym celem, jaki przyświeca tej pomocy dydaktycznej jest wspomaganie terapii dzieci z zaburzeniami rozwoju, a także potrzeba wspierania rozwoju dzieci zdrowych.
Jakie są wartości dydaktyczne tablicy?
Pomoc ta wspomaga dojrzałość operacyjną w uczeniu się matematyki (rozwijanie myślenia przedoperacyjnego i operacyjnego – w zależności od stopnia opanowanych przez Dziecko umiejętności), a także myślenia przyczynowo – skutkowego oraz wspomaga rozwój mowy i umiejętność poprawnego posługiwania się językiem. Hartuje odporność emocjonalną i doskonale rozwija zdolność do wysiłku umysłowego.
Tablica do łączenia cech wspomaga: analizę i syntezę wzrokową, koncentrację i pamięć, koordynację wzrokowo – ruchową, motorykę małą, a także umiejętność łączenia dostrzeżonych cech. Ponadto Dziecko opanuje nowe pojęcia i nazwy związane z kolorami oraz figurami geometrycznymi (pięć figur: koło, kwadrat, prostokąt, sześciokąt, trójkąt).
- drewniana tablica do łączenia cech z otworami na wtyczki – 1 sztukA,
- 6 sztuk kołków w sześciu kolorach*,
- 30 sztuk figur geometrycznych – trójkąt, kwadrat, prostokąt, sześcian, koło – w sześciu kolorach* (po pięć figur w każdym kolorze),
- 5 sztuk czarnych kół wtyczek,
- 15 przykładowych kart do odwzorowywania, w celu urozmaicenia pracy na układance
Nie znaleziono produktów spełniających podane kryteria.

1 2 3 4 5 6 7 8 9